ارائه تسهیلات خرید دستگاه
سورس دستگاه لیزر فایبر

سورس دستگاه لیزر فایبر

سورس دستگاه لیزر فایبر

سورس دستگاه برش لیزر فایبر قلب تپنده دستگاه محسوب شده و تولید پرتو لیزر از این دستگاه نشأت گرفته می شود.

نحوه کارکرد دستگاه به این صورت است که تعدادی دیود در داخل پمپ های لیزر فایبر تولید نور را انجام داده و به وسیله تعدای آینه نور ها از طریق کابل های فیبر نوری هدایت شده و پس از متمرکز کردن از آن استفاده می شود.

در ویدیو زیر شاهد اجزای اصلی پنل لیزر دستگاه و سورس لیزر فایبر خواهیم بود:

 

معروفترین برندهای سورس در دنیا چیست:

بطور کلی در دنیا 30 برند در زمینه تولید سورس در دنیا وجود دارد که 7 برند مطرح در زمینه تولید سورس دستگاه برش لیزر فایبر داریم که شامل:

  1. RAYCUS
  2. BCF
  3. JPT
  4. IPG
  5. MAX
  6. SUPER
  7. SPI

 

 

سورس دستگاه برش لیزر ریکاس

سورس Raycus  برند درجه یک چین بوده و جزو 4  برند پرفروش و متداول مورد استفاده در دنیاست قیمت مناسب،خدمات پس از فروش مناسب،توزیع در سراسر دنیا،و عدم وجود مشکل در تحریم بودن این کالا باعث استقبال بی نظیر از این سورس حتی در ایران نیز شده است.

 

این برند از سورس دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد.


سورس دستگاه برش لیزر بی سی اف (BCF)

گران قیمت ترین سورس موجود و کارآمد ترین سورس موجود در دنیا برند BCF بوده که فرکانس کاری آن مابین 1 تا 850 کیلوهرتز بوده و دامنه کاری آن بسیار بالا بوده که دارای توانایی برش بسیاری از فلزات رنگی و حتی پلاستیک را دارا می باشد. برند BCF طراحی شده در کشور آلمان بوده اما به دلیل بالا بودن قیمت این سورس و عدم نیاز به چنین توانی این نوع سورس جزو موارد پرفروش بازار نبوده و استقبال زیادی از آن نمی شود

این برند دارای سه سال گارانتی بوده و بیشتر در زمینه برش طلا و پلاستیک استفاده می شود و در زمینه دستگاه برش لیزری فلزات استفاده چندانی ندارد.


سورس دستگاه برش لیزر جی پی تی (JPT)

این برند از سورس ساخت کشور سنگاپور بوده و در رنج کاری همان سورس های raycus می باشد و  بیشتر به مدل های سبکتر 70 وات 50 معروف است

 

این برند از نظر قیمتی دارای سطح بالاتری نسبت به RAYCUS بوده و دارای امکانات برابر با برند ریکاس میباشد


سورس لیزری مکسف فروش سورس مکس ، سورس مکس ،خرید سورس مکس ،خرید سورس لیزر فایبر مکس

 

سورس دستگاه برش لیزر مکس (Max)

برند مکس جزو 4 برند پرفروش بازار بوده  و جزو مدل های ارزان قیمت محسوب می شود و به دلیل توان پایین توان برش ضخامت کمتری نسبت به دیگر برند ها داشته


قیمت سورس اس پی ای،قیمت سورس spi ، فروش سورس spi ، فروش لیزر فایبرسورس دستگاه برش لیزر اس پی ای (SPI)

یکی از برند های معروف دیگر برند SPI بوده که توان کاری بالاتر از Max را داشته و جز برند های مرغوب و گرانقیمت بازار جهانی محسوب می شود اما به دلیل عدم وجود خدمات پس از فروش در ایران عملا از این برند به هیچ عنوان استفاده نمی شود

+ این محصول دارای گارانتی 2 ساله در دنیا می باشد.


سورس دستگاه لیزر، سورس لیزر سوپر،سورس دستگاه لیزر superسورس دستگاه برش لیزر سوپر (SUPER)

برند سوپر هم رده برند های مکس و ریکاس در ایران بوده و دارای گارانتی 1 ساله می باشد که باعث استقبال بسیار کمتر این سورس در بازار های جهانی شود.

از نظر فرکانس کاری فرکانس این دستگاه بین 20 تا 80 کیلوهرتز می باشد.


فروش سورس لیزر 1000 وات ،سورس لیزر 1000w ، سورس لیزر 1000 وات ،فروش سورس لیزر 1000وات،خرید سورس لیزر فایبر،سورس لیزر فایبر پایابرشسورس دستگاه برش لیزر ای پی جی (IPG)

برند پیشرو  سورس در دنیا برند IPG  بوده این برند تحت لیسانس آمریکا و یا روسیه بوده و دارای بالاترین کیفیت ساخت و کارایی می باشد.

برند ای پی جی دارای گارانتی دو ساله محصول بوده و دارای و توان برشکاری انواع متریال را می باشد و عموما به اصطلاح بازاری اگر نمی دانید از چه برندی برای برش دستگاه برش لیزر خود استفاده کنید از IPG استفاده کنید.

 

بهترین برند برای سورس لیزر فایبر برای استفاده در ایران؟

به طور کلی در کشورمان ایران تنها سه برند سورس لیزر موجود بوده که شامل برندهای ، IPG , Max, Raycus می باشد.

و در صورتی که قصد برش آهن رو دارید لیزر raycus به صورت کامل جوابگوی کار شماست اما در صورتی که قصد خرید لیزری برای برش آلمنیوم و برنج و … را دارید حتما از برند IPG استفاده کنید.